Motorola (NYSE: MOT) wprowadza na polski rynek telefon bez klapki (“candybar” – “batonik”) – nawiązujący wyglądem do kultowej RAZR V3. Motorola SLVR L7 jest kolejnym, obok modelu L6, przedstawicielem nowej serii “Blades” (“ostrza”) – superpłaskich i eleganckich telefonów komórkowych. Urządzenie wyróżnia piękna, czarna obudowa o grubości 11,5 milimetrów, laserowo wycinana, podświetlana na niebiesko klawiatura oraz bogactwo funkcji multimedialnych. SLVR L7 odtwarza pliki wideo oraz posiada zintegrowany odtwarzacz muzyki w formacie MP3/AAC, której można słuchać przez wysokiej jakości głośnik lub słuchawki stereo.
Zainstalowane w telefonie gniazdo kart microSD (TransFlash), pozwala rozszerzyć pamięć urządzenia o 512 MB (przy obecnej pojemności kart TransFlash) – dzięki temu możemy zawsze mieć pod ręką pokaźną kolekcję zdjęć, kilka albumów z muzyką ulubionego wykonawcy lub zbiór ważnych plików. Wystarczy także zwykły kabel mini-USB oraz komputer, żeby naładować baterię telefonu bez użycia ładowarki – np. w trakcie podróży.
- Wprowadzając na rynek model SLVR L7, Motorola potwierdza, że jest liderem we wzornictwie słuchawek z klapką i bez klapki. Przy projektowaniu tej słuchawki nawiązaliśmy do designu jednego z naszych największych hitów - Motoroli RAZR V3. Owocem pracy projektantów i inżynierów Motoroli jest piękny, oszczędny w formie telefon, który dzięki swojemu bogatemu wyposażeniu staje się prawdziwą platformą multimedialną - mówi Joanna Lewandowska, dyrektor strategii sprzedaży telefonów komórkowych Motoroli w Europie Środkowo-Wschodniej.
Motorola SLVR L7 to telefon czterozakresowy (850/900/1800/1900), wyposażony w 5 MB wewnętrznej pamięci. Aparat cyfrowy VGA z czterokrotnym zoomem pozwala na robienie zdjęć i nagrywanie filmów. Wysokiej jakości wyświetlacz TFT (176X220 pikseli, 262 tysięcy kolorów) chroni odporna na zadrapania szybka. Telefon wyposażono też w rozbudowaną książkę telefoniczną, kalendarz, funkcję wyświetlania zdjęcia osoby dzwoniącej, GPRS oraz Bluetooth.
Motorola SLVR L7 ma złącze EMU (Enhanced mini-USB), które w komfortowy sposób pozwala podłączyć różne akcesoria (np. zestaw słuchawkowy) lub komunikować się z komputerem (w tym czasie będzie także ładowana bateria telefonu).
Główne MotoCechy:
Cztery zakresy GSM (850/900/1800/1900); pamięć wewnętrzna 5 MB - możliwość rozszerzenia kartami microSD, ultracienka (11,5 mm) obudowa ze stopu; wyświetlacz TFT (1,9”, 262 tysięcy kolorów, 176x220 pikseli) przykryty szybką odporną na zadrapania; wycinana laserowo i podświetlana klawiatura; Bluetooth klasy 2; 24 kanałowa polifonia 22kHz; przeglądarka WAP 2.0; GPRS klasy 10; złącze miniUSB, wymiary: 113,5 x 49 x 11,5 mm; waga: 96 g.
Motorola laureatem konkursu CoolBrand Polska 2005
Polska Rada Marek, w skład której wchodzą ludzie mediów, kreatorzy marek oraz znani artyści, przyznała Motoroli tytuł CoolBrand Polska 2005 – nagrodę dla marki, której użytkownicy są postrzegani jako ludzie o wyjątkowym guście i stylu. Więcej informacji o nagrodzie na stronie: http://www.motorola.com/mediacenter/news/detail/0,,6236_6191_23,00.html
Informacje o Motoroli
Motorola jest światowym liderem w dziedzinie telekomunikacji, należącym do grona firm z listy Fortune 100. Jest dostawcą mobilnych produktów i rozwiązań z dziedziny łączności szerokopasmowej i sieci bezprzewodowych. W 2005 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 36,8 mld USD.
W domu, w samochodzie, czy w pracy, Seamless Mobility daje pełną mobilność, pozwalając w każdej chwili skontaktować się z ludźmi i zdobyć potrzebne informacje. Seamless Mobility wykorzystuje potencjał konwergencji technologii, umożliwiając szybszą, oszczędną i elastyczną komunikację.
www.motorola.com oraz www.motorola.pl