Firmy Nokia i Discovery Communications nawiązują międzynarodową współpracę Dostosowane do potrzeb użytkownika materiały Discovery w telefonach komórkowych Nokia.
Silver Spring, stan Maryland, USA — Firmy Discovery Communications i Nokia (NYSE: NOK) poinformowały o nawiązaniu międzynarodowej współpracy, która zapewni klientom dostęp do wysokiej jakości, edukacyjnych materiałów firmy Discovery, standardowo ładowanych do najnowszych i najbardziej zaawansowanych urządzeń mobilnych oraz osobistych urządzeń bezprzewodowych firmy Nokia.
Podczas pierwszego etapu współpracy użytkownicy smartfonów Nokia N92 zyskają dostęp do wyprodukowanego przez firmę Discovery filmu wideo „Best of Discovery”. Materiały załadowane w urządzeniach Nokia będą prezentowane podczas wielu targów branżowych. Nagranie firmy Discovery to inspirujący i interesujący film pokazujący przyrodę — krajobrazy, zwierzęta i wschody słońca — oraz sceny z życia miast.
Współpraca jest dowodem silnego zaangażowania firmy Discovery w tworzenie materiałów i przedsięwzięć dla nowych platform dystrybucyjnych na całym świecie oraz dążenia firmy Nokia do zwiększania możliwości najnowszych technologii mobilnych celem oferowania klientom doskonałych rozwiązań. Opracowane przez firmę Discovery materiały oferowane w urządzeniach Nokia uzupełniają ofertę dostępnych na całym świecie kanałów telewizyjnych firmy, zwiększając lojalność obecnych klientów i przyciągając nowych.
„Współpraca z firmą Nokia, jednym z najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw na świecie, umożliwia Discovery udostępnianie klientom wysokiej jakości materiałów w każdym miejscu i o każdej porze” — powiedział Donald A. Baer, wiceprezes ds. strategii i rozwoju w firmie Discovery Communications. „Uniwersalność, użyteczność i elastyczność materiałów Discovery sprawiają, że są one doskonałe do zastosowania w urządzeniach mobilnych”.
„Firma Discovery Communications to idealny partner do współpracy mającej pokazać światu to, co obie firmy mają najlepszego do zaoferowania — interesujące i oparte na wiedzy informacje w zaawansowanych i nowatorskich urządzeniach” — powiedział Ilkka Raiskinen, wiceprezes działu multimediów w firmie Nokia. „Dzięki tej współpracy będziemy mogli umocnić się na pozycji lidera branży komunikacji mobilnej, odkrywając nowe i lepsze sposoby udostępniania klientom usług informacji i rozrywki oferowanych przez partnerów firmy Nokia”.
Dzisiejsza informacje o współpracy umocni czołową pozycję Discovery pod względem dostarczania wysokiej jakości programów edukacyjnych, umożliwiających ludziom pogłębienie wiedzy o otaczającym ich świecie. Materiały firmy dla urządzeń mobilnych zostały już wykorzystane przez 21 operatorów w 11 krajach i udostępnione bezpośrednio za pośrednictwem portali WAP w Wielkiej Brytanii i Azji, brytyjskiego portalu dla posiadaczy łącz szerokopasmowych, a także uruchomionej usługi wideo na żądanie za pośrednictwem 20 operatorów w 10 krajach.
O firmie Discovery Communicatons Inc.
Discovery Communications, Inc. to największa na świecie firma medialna udostępniająca treści o charakterze dokumentalnym. Rozwinęła się z będącego najważniejszą własnością firmy kanału Discovery Channel, uruchomionego w Stanach Zjednoczonych w 1985 r. Obecnie Discovery Communications działa w 170 krajach, a łączna liczba jej widzów przekracza 1,4 mld. Firma jest właścicielem ponad 100 sieci telewizyjnych emitujących programy o rozmaitym charakterze oraz 27 kanałów rozrywkowych, takich jak TLC, Animal Planet, Travel Channel, Discovery Health Channel, Discovery Kids, Discovery Times Channel, The Science Channel, Military Channel, Discovery Home Channel, Discovery en Espanol, Discovery Kids en Espanol, Discovery HD Theater, FitTV, Discovery Travel & Living (Viajar y Vivir), Discovery Home & Health oraz Discovery Real Time. Poza tym do przedsiębiorstwa należą firmy Discovery Education oraz Discovery Commerce, która prowadzi w Stanach Zjednoczonych ponad 100 sklepów pod marką Discovery Channel Stores. Discovery Communications jest także właścicielem kanału BBC America, emitowanego na terytorium Stanów Zjednoczonych. Właścicielami firmy jest czterech akcjonariuszy — Discovery Holding Company (NASDAQ: DISCA, DISCB), Cox Communications, Inc., Advance/Newhouse Communications oraz John S. Hendricks, założyciel i prezes firmy.
O firmie Nokia
Nokia jest światowym liderem w dziedzinie komunikacji bezprzewodowej, dążącym do trwałego rozwoju szeroko pojmowanej mobilności. Nokia łączy ludzi i daje im dostęp do ważnych informacji za pomocą łatwych w użyciu i innowacyjnych produktów, takich jak telefony komórkowe oraz urządzenia i rozwiązania do fotografii i wideo, gier, multimediów, pracy zawodowej i komunikacji w firmie. Nokia oferuje sprzęt, rozwiązania i usługi operatorom sieci oraz przedsiębiorstwom.
Dodatkowe informacje:
http://www.nokia.com.pl/nokia/pomoc/kontakt/