Motorola C261 – elegancja na każdą kieszeń

Strona www: www.motorola.pl/

Motorola wprowadza na polski rynek model C261 - superpłaski telefon bez klapki w atrakcyjnej cenie. Urządzenie posiada aparat cyfrowy, wysokiej jakości kolorowy wyświetlacz i obsługuje wiadomości multimedialne.

Motorola (NYSE: MOT) wprowadza na polski rynek model C261 – smukłą, elegancką, dobrze wyposażoną słuchawkę, dostępną w bardzo atrakcyjnej cenie. Urządzenie w formie “batonika” ma przyjemną w dotyku, matową obudowę oraz wygodną klawiaturę. Motorolę C261 wyposażono w aparat fotograficzny VGA z czterokrotnym zoomem i  wysokiej jakości ekran TFT wyświetlający 65 tysięcy kolorów. Urządzenie może również wysyłać i odbierać wiadomości MMS i EMS.

 

– Model C261 stworzyliśmy dla tych, którzy od telefonu oczekują podstawowych funkcji i eleganckiego designu. Ten telefon będzie ozdobą każdego użytkownika, pasuje zarówno do dżinsów jak i garnituru – mówi Joanna Lewandowska, dyrektor strategii sprzedaży telefonów komórkowych Motoroli w Europie Środkowo-Wschodniej.

 

Motorola C261 ma zintegrowany zestaw głośnomówiący oraz słownik iTAP, umożliwiający wygodne pisanie wiadomości SMS. Dzięki wbudowanej pamięci można pobierać dodatkowe wygaszacze ekranu, tapety, dźwięki i animacje. Zainstalowana przeglądarka WAP 2.0 oraz transmisja GPRS pozwalają na łatwy i szybki dostęp do Internetu.

 

Wybrane Motocechy

Kolorowy wyświetlacz TFT 128 x 160 pikseli, 65 tysięcy kolorów; aparat fotograficzny VGA; zintegrowany zestaw głośnomówiący, obsługa wiadomości MMS i EMS; słownik iTAP, 1 MB wbudowanej pamięci; wbudowane gry; możliwość pobierania dodatkowych wygaszaczy, obrazów, dźwięków i animacji; przeglądarka WAP 2.0; GPRS klasa 8; obsługiwane zakresy: GSM 900/1800; wymiary: 109,9 x 49,95 x 14,95 mm; objętość: 75 cm3; waga: 93 g; czas rozmowy: do 450 minut; czas oczekiwania: do 250 godzin.

 

Informacje o Motoroli

Motorola jest światowym liderem w dziedzinie telekomunikacji, należącym do grona firm z listy Fortune 100. Jest dostawcą mobilnych produktów i rozwiązań z dziedziny łączności szerokopasmowej i sieci bezprzewodowych. W 2005 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 36,8 mld USD.

W domu, w samochodzie, czy w pracy, Seamless Mobility daje pełną mobilność, pozwalając w każdej chwili skontaktować się z ludźmi i zdobyć potrzebne informacje. Seamless Mobility wykorzystuje potencjał konwergencji technologii, umożliwiając szybszą, oszczędną i elastyczną komunikację.

www.motorola.com  oraz www.motorola.pl


Komentarze

Polityka Prywatności