Motorola (NYSE: MOT) poinformowała o podpisaniu umowy z ikoną świata sportu – Davidem Beckhamem. Ten brytyjski skrzydłowy, jeden z piłkarzy wszechczasów i zarazem gwiazda showbiznesu, podpisał z firmą trzyletni kontrakt. “Becks” będzie korzystać z produktów Motoroli i uczestniczyć w działaniach promocyjnych. Efekty współpracy obu stron można już zobaczyć podczas trwających w Niemczech Mistrzostw Świata FIFA 2006.
Akcja
Umowa z Davidem Beckhamem obejmuje działania na rynkach azjatyckich – występ w filmie reklamowym Motoroli oraz wykorzystanie jego wizerunku w akcjach promocyjnych. Postać piłkarza zostanie użyta przy tworzeniu treści do telefonów komórkowych – wygaszaczy ekranu i filmów. Beckham weźmie też udział w promocji (MOTO)RED – specjalnej, czerwonej edycji telefonu SLVR L7, wprowadzonego na brytyjski rynek w ramach inicjatywy (PRODUCT)RED – programu walki z epidemią AIDS w krajach afrykańskich. Wsparcie piłkarza, znanego z aktywności w ramach programów UNICEF, pozwoli zwrócić uwagę na problem AIDS.
Gol!
– Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z tak znaną osobistością jaką jest David Beckham. To nie tylko wielki piłkarz, ale i gwiazda mediów – wzorzec w kwestiach mody i stylu dla milionów wielbicieli. Cieszymy się również ze wsparcia Davida dla inicjatywy (MOTO)RED – jego zaangażowanie daje nam szansę na dotarcie do wielu młodych ludzi i zachęcenie ich do walki z AIDS – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Informacje o Motoroli
Motorola jest światowym liderem w dziedzinie telekomunikacji, należącym do grona firm z listy Fortune 100. Jest dostawcą mobilnych produktów i rozwiązań z dziedziny łączności szerokopasmowej i sieci bezprzewodowych. W 2005 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 36,8 mld USD.
W domu, w samochodzie, czy w pracy, Seamless Mobility daje pełną mobilność, pozwalając w każdej chwili skontaktować się z ludźmi i zdobyć potrzebne informacje. Seamless Mobility wykorzystuje potencjał konwergencji technologii, umożliwiając szybszą, oszczędną i elastyczną komunikację.
www.motorola.com oraz www.motorola.pl