„Krwawe lato” z wykrywaczem duchów na komórce

W stacjach telewizyjnych ruszają spoty promujące multimedialną aplikację na komórkę, która „wykrywa” duchy. Autorem kampanii „Krwawe lato”, która promuje utrzymany w mrocznej tematyce zestaw mobilnych gier jest firma Mobiteam, wiodący dostawca mobilnej rozrywki w Polsce.

Po uruchomieniu aplikacji „Ghost Sensor” na telefonie komórkowym pojawia się sensor, który wykrywa znajdujące się w okolicy duchy. Proces detekcji nadprzyrodzonych mocy, wzbogacony o efekty dźwiękowe i wizualne, kończy się po odnalezieniu strasznego potwora. Ta zabawna i prosta w obsłudze aplikacja należy do kategorii MIDletów, programów na komórki i PDA, wykonanych w technologii Java. Warunkiem jej użycia jest wysłanie SMS-a typu Premium na numer podany w spocie.

W ramach „Krwawego lata” Mobiteam przygotował również zestaw gier mobilnych utrzymanych w mrocznej tematyce. W „California ChainSaw Massacre” użytkownicy telefonów komórkowych wcielają się w psychopatycznego mordercę, znanego z hollywoodzkiego przeboju o podobnym tytule. Miłośnicy filmów mrożących krew w żyłach nie zawiodą się także na aplikacjach „Death Zone”, „Thursday the 12th”, „Death Trap2” i „Darkest Fear™ 3: Nightmare”, najnowszej części jednej z najlepszych mobilnych gier z gatunku horrorów. Wszystkie te aplikacje są dostępne pod adresem: http://krwawelato.funplaza.pl.

To nie pierwszy projekt, który powstał przy udziale firmy Mobiteam i promowany jest przez stacje telewizyjne. Dużą popularnością cieszył się także zmieniający komórkę w rentgen „X-Ray Scanner” oraz zaawansowana sztuczka dla magików „Pyro”. Z kolei dla użytkowników ceniących poczucie humoru przygotowano wydającego nieprzyzwoicie śmieszne dźwięki „Pierd”, aplikację w całości zaprojektowaną przez Mobiteam.

„Rynek mobilnej rozrywki bardzo szybko zyskuje na wartości. Według różnych prognoz ma osiągnąć w bieżącym roku poziom ponad miliarda złotych. „Krwawe lato” to przykład projektu, który dostarcza użytkownikom telefonów komórkowych multimedialną rozrywkę wykorzystując proste w obsłudze i atrakcyjne wizualnie aplikacje w technologii Java”, - powiedział Marek Radochoński, Dyrektor Działu Marketingu w Mobiteam Sp. z o.o.

ostatnia zmiana: 2009-08-04
Komentarze

Polityka Prywatności