Motorola wprowadziła na polski rynek rewolucyjny telefon MOTOKRZR K1. Nowa słuchawka zadebiutowała w trakcie wieczornego pokazu w jednym z modnych warszawskich klubów.
Na specjalnym pokazie w warszawskim klubie Platinium Motorola (NYSE: MOT) przedstawiła nowy model telefonu komórkowego - MOTOKRZR K1. Premiera urządzenia w Polsce jest także początkiem jego sprzedaży w Europie Zachodniej. Zaprezentowany telefon to przykład zaskakującego połączenia najnowszych osiągnięć techniki, rewolucyjnego designu oraz materiałów najwyższej jakości. Zgromadzeni goście mieli okazję poznać nowy model i przekonać się, że nazwa KRZR (od słowa “crazy”, czyli “szalony”) nie została nadana mu przypadkiem. Wieczór swoim energetycznym i pełnym hitów występem uświetniła Reni Jusis.
MOTOKRZR to urządzenie dla tych, którzy kochają piękne przedmioty i od czasu do czasu lubią pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa. Szlachetne materiały użyte do produkcji tej słuchawki, jej zaskakujący kształt i kolor, a także bogate wyposażenie sprawiają, że od KRZR trudno oderwać wzrok i... ręce. – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Wprowadzenie MOTOKRZR K1 to także początek jego kampanii reklamowej w Polsce. Eleganckie, tajemnicze wizerunki modelek i modeli prezentujących KRZR oraz ich lustrzane odbicia to efekt pracy najlepszych fotografików branży reklamowej. Kampania K1 podkreśla wyjątkowy design nowej słuchawki – piękną, niebieską barwę oraz unikalną, wykonaną z utwardzanego szkła pokrywę przedniej klapki. Przy promocji telefonu będą wykorzystane internet, prasa i outdoor. Wszystkie reklamy będą miały niestandardowe formaty. W pierwszej kolejności MOTOKRZR K1 będzie dostępny w sieciach ERA i PLUS.
Podstawowe MOTOcechy: • aparat cyfrowy 2 megapikseli z ośmiokrotnym zoomem i opcją edycji obrazu; • wyświetlacz 176x220 pikseli TFT, 256 tysięcy kolorów; • nagrywanie i odtwarzanie plików wideo MPEG4 (15 klatek na sekundę CIF); • wbudowana pamięć 20 MB; • streaming audio/wideo (3GPP); • technologia stereo Bluetooth; • gniazdo kart microSD, pozwalające na rozszerzenie pamięci urządzenia do 1 GB; • odtwarzacz muzyczny obsługujący pliki MIDI, MP3, AAC i AAC+; • transmisja EDGE klasy 12; • notatki głosowe, przewidywanie tekstu, rozpoznawanie głosu; • Push-to-Talk; • technologia MotoSync umożliwiająca synchronizowanie kontaktów i kalendarza przy pomocy jednego klawisza.
Informacje o Motoroli Motorola jest światowym liderem w dziedzinie telekomunikacji, należącym do grona firm z listy Fortune 100. Jest dostawcą mobilnych produktów i rozwiązań z dziedziny łączności szerokopasmowej i sieci bezprzewodowych. W 2005 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 35,3 mld USD. W domu, w samochodzie, czy w pracy, Seamless Mobility daje pełną mobilność, pozwalając w każdej chwili skontaktować się z ludźmi i zdobyć potrzebne informacje. Seamless Mobility wykorzystuje potencjał konwergencji technologii, umożliwiając szybszą, oszczędną i elastyczną komunikację. www.motorola.comoraz www.motorola.pl