Bezpieczny telefon w sieci Era

Telefon uległ zniszczeniu, nie da się go naprawić, został skradziony – co zrobić? Era wprowadza usługę, która oferuje rozszerzoną gwarancję telefonu. Dzięki temu rozwiązaniu klient będzie mógł wymienić aparat nieprzydatny do użycia z powodu nieprzewidzianych zdarzeń.

Usługa Bezpieczny telefon gwarantuje klientom natychmiastową pomoc w przypadku:

- zniszczenia aparatu niemożliwego do naprawienia – klient może otrzymać nowy aparat w cenie specjalnej od 1 zł,
- uszkodzenia mechanicznego karty SIM – natychmiastowa wymiana karty SIM za 1 zł,
- naprawy telefonu w przypadku uszkodzeń oprogramowania oraz mechanicznych nieobjętych gwarancją producenta lub po wygaśnięciu gwarancji – klient zapłaci jedynie 10% wartości kosztów naprawy (minimum 35 zł),
- zgłoszonej na policji kradzieży telefonu wraz z kartą SIM – klient może kupić nowy telefon od 1 zł oraz otrzyma nową kartę SIM za 1 zł,
- nieuprawnionego użycia – w przypadku kradzieży aparatu zwrot kosztów nieuprawnionego użycia na terenie kraju.

Usługa Bezpieczny telefon została przygotowana z myślą o klientach prywatnych, którzy będą podpisywać umowę z siecią Era lub aneks do trwającej już umowy z taryfą Nowa Era, Nowa Jedyna i Era Relaks. W ramach usługi abonenci mają prawo do skorzystania z oferty rozszerzonej gwarancji już po 4 miesiącach od aktywacji usługi. Miesięczny koszt usługi wynosi od 5 złotych do 15 złotych, w zależności od wybranej taryfy:

BeKaP w Erze
Równocześnie klienci mogą korzystać z usługi BeKaP, która zapewni bezpieczeństwo danych zgromadzonych w telefonach – klienci Ery, Ery Biznes, Era MIX i Tak Tak mogą przechowywać zapasowe kopie kontaktów, kalendarza i notatek na serwerze operatora.

Więcej informacji na www.era.pl zarządzanie usługą dostępne jest pod adresem www.bekap.era.pl.


ostatnia zmiana: 2010-05-04
Komentarze

Polityka Prywatności