Heyah w przyszłym roku bardzo ważna dla T-Mobile
W 2012 PTC będzie kładła główny nacisk na walkę o klienta, na odświeżenia młodzieżowej marki Heyah, na rozwój spółki NetWorks! utworzonej wspólnie z Grupą TP do współkorzystania z sieci oraz na dokończenie budowy brandu T-Mobile.
"Dla nas przyszły rok to bardzo mocna walka o klienta w Polsce, bardzo mocne rozwijanie NetWorks!, dokończenie budowy brandu T-Mobile i odświeżenie marki Heyah. Myślę, że to co mamy przygotowane dla Heyah, będzie dużym zaskoczeniem dla rynku.
Heyah będzie tematem w przyszłym roku i to jest też związane z naszym bardziej agresywnym podejściem do rynku, w którym chcemy pokazać, że PTC jest najlepszym operatorem na rynku. I to są cztery bardzo ważne elementy, które będziemy się starali pokazywać w przyszłym roku" - powiedział PAP prezes PTC, Miroslav Rakowski.
Źródło: gsmonline.pl
ostatnia zmiana: 2011-11-10