Mondial Assistance, liderrynku assistance w Polsce, udostępnił wszystkim użytkownikom smartphone’ów darmową aplikację służącą do szybkiego wzywania pomocy w razie wystąpienia problemu z pojazdem.Korzystanie z aplikacji nie wiąże się z wcześniejszym podpisywaniem jakiejkolwiek umowy – z usług fachowców Mondial Assistance można skorzystać bez posiadania polisy.Aplikacja jest dostępna dla wszystkich popularnych w Polsce systemów operacyjnych dla smartphone’ów.
Korzystanie z aplikacji
Mondial Assistance jest bardzo proste.Aby uzyskać połączenie z konsultantem, wystarczą dwa kliknięcia – otworzenie aplikacji i wybór ikony
domu lub samochodu (zależnie, w którym przypadku potrzebujemy pomocy).
Aplikacja dzięki wbudowanemu geolokalizatorowi skraca również czas oczekiwania
na nadjeżdżających fachowców oraz samą rozmowę z konsultantem. Oznacza to, że
klient nie musi już tłumaczyć,w którym miejscu się znajduje. Ta funkcjonalność
jest przydatna szczególnie
w przypadku kierowców, którzy dużo podróżują i mogą mieć problem z określeniem
miejsca, w którym się znajduje.
– Szerokieudostępnienie aplikacji Mondial
Assistance jest kolejnym krokiem w wykorzystywaniu nowych technologii przy rozwijaniu usług assistance. Coraz
więcejPolaków użytkuje smartphone’y, a dostępne dane wskazują, że odsetek ten
będzie się stale zwiększać – mówi Agnieszka Walczak, Dyrektor Pionu
Sprzedaży i Marketingu oraz Członek Zarządu Mondial Assistance.–Tworzenie narzędzi takich jak aplikacje mobilne jest z
jednej strony wyjściem naprzeciw stale powiększającej się grupie użytkowników
smartphone’ów,
a z drugiej tworzeniem nowych rozwiązań udoskonalających istniejące dotychczas
produkty pomocowe–
dodaje Agnieszka Walczak.
Z aplikacji Mondial Assistance mogą korzystać zarówno klienci,którzy już wykupili polisę, jak i osoby, które tego nie zrobiły.W tym drugim przypadku płatność dotyczy konkretnie wykonanej usługi pomocowej. Co ważne klient korzystający z usług Mondial Assistance nie musi mieć przy sobie pieniędzy, wystarczy karta płatnicza, gdyż rozliczenie odbywa się w systemie bezgotówkowym.Ponadto ze względu na rozbudowaną i rozwiniętą sieć usługodawców Mondial Assistance, klienci korzystający z pomocy firmy bez posiadania wykupionej polisy płacą stawki hurtowe, co oznacza, że dzięki temu rozwiązaniu mogą otrzymać pomoc taniej, niż gdyby była ona organizowana na własną rękę.
Z pełną ofertą firmy
kierowaną do klientów indywidualnych można zapoznać się na stronie nowego
sklepu internetowego,