Umiejętne połączenie materiałów i technologii w nowym telefonie klasy średniej Nokia 6500 classic to funkcje trzeciej generacji w innowacyjnych, bogatych w detale obudowach
Mierzący zaledwie 9,5 mm grubości i wyróżniający się jednolitą obudową wykonaną całkowicie z anodyzowanego aluminium telefon Nokia 6500 classic świadczy o wyjątkowej dbałości o szczegóły. Aby zapewnić ich indywidualny charakter, wszystkie telefony Nokia 6500 classic są osobno polerowane, dzięki czemu nie ma dwóch identycznych egzemplarzy. Wypolerowany przy użyciu diamentu obszar wokół wyświetlacza oraz wytłaczanego na zimno logo to świadectwo najwyższego kunsztu.
Dbałość o szczegóły w telefonie Nokia 6500 classic nie jest jednak tylko powierzchowna. Dwuzakresowa technologia 3G do szybkiego i łatwego pobierania danych oraz przeglądania Internetu, a także cztery zakresy GSM umożliwiające roaming na całym świecie to najnowocześniejsze opcje łączności dla najbardziej wymagających użytkowników. Aż 1 GB pamięci wewnętrznej oznacza, że Nokia 6500 classic pomieści o wiele więcej zdjęć, nagrań wideo, kontaktów, piosenek, wiadomości i innych materiałów niż znaczna większość innych telefonów średniej klasy.
Telefon Nokia 6500 classic wyróżnia się także typową dla marki Nokia użytecznością. Znany milionom użytkowników na całym świecie rozkład funkcji Nokia Series 40 daje łatwy dostęp do imponującego zestawu funkcji, w tym 2-megapikselowego aparatu fotograficznego z dwudiodową lampą błyskową LED i wbudowanego odtwarzacza muzycznego. Ujednolicone złącze micro-USB w postaci jednego, niewielkiego gniazda upraszcza ładowanie oraz przesyłanie dźwięku i danych. Dzięki temu telefonu Nokia 6500 classic można łatwo używać jako pojemnego dysku wymiennego, a ponadto można go ładować bezpośrednio z laptopa — wszystko to przy użyciu jednego kabla.
Telefon Nokia 6500 classic ma trafić do sprzedaży w trzecim kwartale 2007 roku, a jego szacunkowa cena detaliczna ma wynosić 320 euro bez dopłat i podatków.
O firmie Nokia Firma Nokia jest światowym liderem w dziedzinie komunikacji bezprzewodowej, dążącym do trwałego rozwoju szeroko pojmowanej mobilności. Firma Nokia łączy ludzi i daje im dostęp do ważnych informacji za pomocą łatwych w użyciu i innowacyjnych produktów, takich jak telefony komórkowe, a także urządzenia i rozwiązania do fotografii i wideo, gier, multimediów, pracy zawodowej i komunikacji w firmie. Oferuje też sprzęt, rozwiązania i usługi operatorom sieci oraz przedsiębiorstwom. Dodatkowe informacje: www.nokia.com/press www.nokia.com.pl info@nokia.com.pl; (22) 654 76 86 – infolinia Nokia