Kampania oferty Razom Heyah
Heyah rozpoczęła działania reklamowe promujące najnowszą propozycję marki - "Razom". W ramach tej oferty od 9 lipca br. koszt połączenia z Polski na Ukrainę został obniżony do 68 groszy brutto za minutę, co jest najniższą ceną za rozmowy z tym krajem wśród ofert sieci komórkowych na polskim rynku.
Billboardy i plakaty Heyah promujące ofertę „Razom” można już zobaczyć w ukraińskich miastach. Również na terenie Polski pojawią się billboardy informujące o specjalnej ofercie Heyah. Wszystkie materiały informacyjne zostały przygotowane w języku ukraińskim. Uruchomiona została także specjalna strona internetowa w języku ukraińskim http://www.heyah.pl/ukraine, na której znajdują się zebrane informacje o pełnej ofercie marki. Dodatkowo w telefonicznym Biurze Obsługi Klienta Heyah zasiądą wkrótce konsultanci mówiący po ukraińsku.
Heyah, jako pierwsza w Polsce, zaproponowała ofertę skierowaną głównie do wybranej grupy obcokrajowców. Choć z promocji mogą korzystać wszyscy użytkownicy Heyah, to jednak „Razom” kierowana jest przede wszystkim do mieszkańców Ukrainy przyjeżdżających do Polski. Zainteresowanie tym segmentem rynku to rezultat badań przeprowadzonych przez Heyah na początku 2007 roku. Z badań tych wynika, że Ukraińcy są jedną z najliczniejszych grup cudzoziemców przybywających do Polski, a ich liczba stale wzrasta.
Kampanię oferty "Razom" Heyah opracowała i realizuje agencja reklamowa S4 we współpracy z kijowskim oddziałem S4 Ukraine oraz domem mediowym Optimum Media OMD i agencją Engine.