Najnowszy telefon komórkowy - „Soul”
Samsung Electronics Co., Ltd. wiodący producent telefonów komórkowych i sprzętu telekomunikacyjnego – zapowiedział dziś wprowadzenie do sprzedaży telefonu o nazwie „Soul” – najnowszego flagowego produktu firmy Samsung w 2008 r.
Na miejsce prezentacji nowego produktu firma wybrała światowy kongres technologii mobilnych „Mobile World Congress 2008” w Barcelonie. Wydarzenie to stało się okazją do przedstawienia nowej wizji telefonów komórkowych, będących odzwierciedleniem różnego stylu życia użytkowników.
„Konsumenci wybierają nowe telefony komórkowe w ten sam sposób, w jaki wybierają nowe samochody. Szukają powiązań emocjonalnych oraz doskonałych rozwiązań technicznych” – powiedział Geesung Choi, prezes Samsung Telecommunication Network Business. „Samsung wprowadza rynek telefonów komórkowych w nową erę i jestem przekonany, że gama produktów, jakie prezentujemy na tegorocznym kongresie technologii mobilnych jest najlepszym dowodem naszego zrozumienia potrzeb i oczekiwań konsumentów w zakresie telefonów komórkowych”.
„Soul” (U900) – kwintesencja nowoczesnego telefonu komórkowego
Model „Soul” (ang.dusza), którego nazwa jest skrótem frazy „the Sprit of Ultra” (ang. duch doskonałości), jest zwieńczeniem serii telefonów „Ultra Edition”, mającej odzwierciedlać idealną równowagę pomiędzy wyszukanym designem i funkcjonalnością. Soul ma kontynuować sukces poprzednich telefonów z serii „Ultra Edition”, takich jak D900 i U700 oraz umacniać silną pozycję firmy w kategorii luksusowych telefonów komórkowych.
„Jesteśmy przekonani, że model „Soul ” to doskonałe rozwiązanie dla dzisiejszych konsumentów świadomych trendów w modzie, którzy poszukują znakomitej jakości wzornictwa oraz najnowszych technologii” – powiedział Geesung Choi, prezes Samsung Telecommunication Network Business.
Model U900 to kwintesencja telefonu komórkowego: płaski, lekki i elegancki produkt, będący połączeniem dwóch przeciwstawnych cech: mobilności i wielofunkcyjności.
Mając zaledwie 12,9 mm grubości, telefon wyposażony został w profesjonalne funkcje fotograficzne, w tym w aparat o rozdzielczości 5 megapikseli z diodą Power LED, funkcję rozpoznawania twarzy, stabilizator obrazu oraz system WDR (Wide Dynamic Range), gwarantujące wykonywanie zdjęć o doskonałej jakości. Telefon obsługuje standard HSDPA (High Speed Downlink Packet Access) o prędkości 7,2 Mbps, umożliwiający szybkie przeglądanie stron internetowych i pobieranie plików. Telefon posiada rozszerzone funkcje muzyczne, takie jak nawigacja po bibliotece muzycznej, cyfrowy wzmacniacz oparty na technologii ICEpower® firmy Bang & Olufsen oraz gniazdo słuchawkowe 3,5 mm.
Dostosowuje się do użytkownika
Dzięki Magic Touch, opartej na technologii DaCP™, wskaźniki nawigacyjne na klawiaturze telefonu zmieniają swoje funkcje w zależności od preferencji użytkownika.
Na przykład, podczas korzystania z trybu muzycznego na wskaźnikach nawigacyjnych zostaną wyświetlone ikony odpowiadające temu trybowi, a podczas korzystania z trybu aparatu, pojawią się ikony odpowiadające trybowi aparatu, takie jak ikona zoomu czy ikona regulacji jasności.
Model „Soul” wyposażono także w graficzny interfejs użytkownika (GUI) nowej serii, dysponujący trzema różnymi opcjami dla użytkowników. Dzięki opcji Thematic UI użytkownik może modyfikować interfejs graficzny zgodnie ze swoimi upodobaniami. Ponadto możliwe jest tworzenie własnych tematów graficznych za pomocą funkcji USC. Tematy można dostosowywać do własnych preferencji dzięki różnorodnym funkcjom, takim jak funkcja pozwalająca zmienić tapetę, czcionkę oraz kolory.
Minimalizm
Model „Soul” jest kontynuacją designu modeli „Ultra Edition”, charakteryzujących się wyjątkowym minimalizmem oraz prostotą kształtów. „Soul” wyróżnia się metalową obudową, ozdobiona strukturą przypominającą linię włosów, która nadaje telefonowi elegancki i niespotykany wygląd.
„Podstawowym założeniem koncepcji wzorniczej modelu „Soul” było zachowanie idei tzw. „samodyscypliny” poprzez zminimalizowanie wszystkich czynników, w celu stworzenia małego i jednocześnie pięknego urządzenia” – wyjaśnia Minhyouk Lee, projektant telefonów komórkowych.
Wprowadzeniu U900 będzie towarzyszyła szeroka kampania reklamowa na całym świecie. W Europie telefon będzie dostępny w sprzedaży od kwietnia.
ostatnia zmiana: 2008-02-13