Ronaldinho globalnym ambasadorem marki Lenovo

Strona www: www.lenovo.com/pl

Ronaldinho będzie ogólnoświatowym ambasadorem marki Lenovo. Ten wybitny sportowiec, dwukrotnie wybrany przez FIFA „Piłkarzem Roku”, aktualnie występuje w Barcelonie i w reprezentacji narodowej Brazylii. Jak oceniają analitycy będzie on miał podstawowe znaczenie dla zespołu Brazylii, broniącego pucharu w najbliższych Mistrzostwach Świata 2006.

Ronaldinho pojawi się w globalnych kampaniach marketingowych i promocyjnych najnowszych notebooków i komputerów stacjonarnych marki Lenovo.

 

„Dzięki innowacyjnym produktom i doskonałej obsłudze klienta, Lenovo tworzy globalną markę, która - jak mamy nadzieję – zdobędzie uznanie i zaufanie klientów” – powiedział Milko van Duijl, Wiceprezes Lenovo na region EMEA. „FC Barcelona i Ronaldinho wyznaczają najwyższy poziom światowej piłki nożnej i współpracy zespołowej. Te cechy są nam bardzo bliskie w Lenovo – wierzymy, że Ronaldinho reprezentuje taką samą kulturę innowacji i dążenie do doskonałości jak nasza firma.”

 

Marc Ingla, wiceprezes FC Barcelona, powiedział: „Cieszymy się, że firma Lenovo została Partnerem naszego klubu a Ronaldinho będzie promował wspólnie marki Lenovo i FC Barcelona na całym świecie. Jestem przekonany, że emocje, jakie wywołuje futbol, w połączeniu z najnowocześniejszą technologią, zapewnią kibicom i wszystkim użytkownikom nowych technologii wiele radości.”

 

Lenovo stara się w swoich działaniach sponsoringowych umacniać więzi między technologią a sportem. Kilka miesięcy temu Lenovo zainstalowało ponad 6000 komputerów, które obsługiwały Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2006 w Turynie. Tym debiutem technologicznym Lenovo pokazało całemu światu, że jako trzeci największy na świecie producent komputerów PC jest przygotowane, aby konkurować na największych rynkach i sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, oferując wysokiej jakości produkty i niezawodną obsługę klientów.

 

„Bardzo się cieszę, że mogę pełnić funkcję globalnego ambasadora marki Lenovo” – powiedział Ronaldinho. „Technologia i produkty Lenovo wzbogaciły moje życie jako sportowca. Dzięki nim mogę pozostawać w kontakcie z rodziną i przyjaciółmi podczas treningów, budować moje plany treningowe i śledzić wyniki Barcelony.”

 

Ronaldinho po raz pierwszy zapisał się w historii światowej piłki nożnej w 1997 r., gdy został najlepszym strzelcem zwycięskiego zespołu Brazylii w Mistrzostwach Świata zawodników poniżej 17 roku życia. W 1999 r. doprowadził swój zespół do zwycięstwa w Pucharze Ameryki. W 2005 r. otrzymał nagrody European Footballer of the Year i FIFPRO World Player of the Year. Jego unikalne umiejętności piłkarskie były wielokrotnie docenianie przez zawodowców i przysporzyły mu rzeszy fanów na całym świecie.

 

Informacje o Lenovo

 

Lenovo jest trzecim pod względem wielkości producentem komputerów PC na świecie. Model biznesowy oparty jest na innowacyjności, wydajności operacyjnej oraz inwestycjach w rozwijające się rynki. Firma, która powstała poprzez przejęcie działu komputerów osobistych IBM przez Lenovo Group, posiada centra badawcze w Yamato (Japonia), Pekinie, Szanghaju i Shenzhen (Chiny) oraz w Raleigh (USA). Lenovo rozwija, produkuje i wprowadza na światowe rynki niezawodne, bezpieczne oraz łatwe w obsłudze urządzenia z zakresu komputerów i elektroniki użytkowej. Więcej informacji znajduje się na stronie www.lenovo.com/pl

 

Informacje o FC Barcelona

 

FC Barcelona to jeden z najbardziej znanych klubów piłkarskich na świecie. Został założony w 1899 r. przez Szwajcara Joana Gampera. FC Barcelona pochwalić może się największą liczbą członków i wspaniałą historią zdobytych trofeów. Spektakularny styl gry przysporzył drużynie fanów od Ameryki po Azję, stworzony zaś został przez takie osobowości futbolu jak Kubala, Cruyff, Maradona, Romario, Rivaldo, a teraz Ronaldinho. Klub, aktualny finalista Ligi Mistrzów i faworyt do ponownego zdobycia mistrzostwa ligi hiszpańskiej, działa nie tylko na polu sportowym, gdzie uczestniczy w profesjonalnych rozgrywkach piłki nożnej, koszykówki czy piłki ręcznej. Ma również ważne zadania społeczne, które wykraczają poza aktywność czysto sportową. Hasłem przewodnim klubu jest „Més que un club” (Więcej niż klub).


« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności