Portal społecznościowy epuls.pl ma swój hip-hopowy kawałek. Utwór, którego wykonawcą jest raper Jordas, nosi tytuł „WWW”, a klip do niego powstał przy współudziale użytkowników młodzieżowego serwisu.
„WWW” opowiada o wirtualnej rzeczywistości, która dla młodych ludzi stała
się przestrzenią do nawiązywania znajomości i budowania ważnych relacji z
innymi. Założeniem było, aby kawałek powstał przy udziale samych użytkowników
portalu. Propozycję udziału w projekcie przyjął raper Jordas. O wyborze Jordasa
zdecydowało jego doświadczenie w branży muzycznej. Młody raper ma już na swoim
koncie współpracę z innymi muzykami i pojawił się na kilku płytach, od wielu lat
aktywnie działa także w społeczności epulsa.
Teledysk powstawał w Gdyni i w Warszawie - skąd pochodzi Jordas. Nagranie
klipu stało się doskonałą okazją do spotkania użytkowników portalu, z których
większość znała się do tej pory tylko wirtualnie. Na planie nagraniowym w Gdyni
pojawiło się 150 epulsowiczów. Wykazali się oni inicjatywą i włożyli wiele
własnej pracy w powstanie klipu – efekt możemy oglądać pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=bO1x5kZvR-I
Epuls.pl to najstarszy i największy w Polsce serwis społecznościowy dla
młodzieży. Liczba zarejestrowanych użytkowników przekracza 3 miliony. Według
ostatnich badań Megapanel PBI/Gemius (za luty 2009) Epuls.pl odwiedza blisko 960
000 użytkowników. Marka należy do firmy Pixelate Ventures, mającej w swoim
portfolio także serwisy Stylio.pl i Story.pl. W październiku ubiegłego roku
firma Pixelate Ventures została kupiona przez wydawnictwo G+J Polska, będące
częścią grupy Gruner+Jahr - największego wydawcy magazynów w Europie.