Polacy chcą pod choinkę Microsoft Office 2010

Microsoft wraz z największym w Polsce portalem internetowym Onet.pl przeprowadził badanie, z którego wynika, że Polacy chcą otrzymać w prezencie pod choinkę Microsoft Office 2010.

Microsoft oraz Onet.pl przebadał użytkowników serwisów Uroda, Biznes, Facet oraz Technowinki. Użytkownicy wszystkich tych serwisów pozytywnie odpowiedzieli na pytanie, czy chcieliby w prezencie pod choinkę otrzymać pakiet Microsoft Office 2010 dla użytkowników domowych.
Największą popularnością pakiet cieszył się wśród użytkowników serwisów Biznes i Technowinki (po 64 procent pozytywnych odpowiedzi), a następnie serwisu Facet (62 procent) oraz Uroda
(53 procent).

„Office 2010 dla użytkowników domowych ma już swoje stałe miejsce w polskich domach, z czego jesteśmy bardzo dumni, bo oznacza to, że nasza praca nad stałym udoskonalaniem produktu spełnia oczekiwania użytkowników,” – powiedziała Anna Misiec z polskiego oddziału firmy Microsoft, odpowiedzialna za rozwój platformy Office. – „Docenionym atutem pakietu domowego jest licencja uprawniająca do zainstalowania go na trzech komputerach domowych. Zauważyliśmy też, że coraz więcej użytkowników korzysta z OneNote, w którym można gromadzić informacje w dowolnym formacie, tekstowe, graficzne, jak też audio i wideo, i błyskawicznie je przeszukiwać. Dlatego też OneNote jest obecnie zawarty w każdym pakiecie Office 2010”.

Wraz z pakietem Office 2010 dla użytkowników domowych zyskuje się łatwość przygotowywania dokumentów zarówno domowych, np. zestawienia budżetu domowego czy rodzinne prezentacje
z wakacyjnych podróży, jak też szkolnych: prezentacje i wypracowania. Posiadacze pakietu mogą m.in.:

  • Tworzyć atrakcyjnie wyglądające dokumenty i prezentacje. Wyrażać swoją kreatywność w prezentacjach PowerPoint 2010 za pomocą nowych funkcji edycji wideo i zdjęć. Dodawać zaawansowane efekty tekstowe i formatowanie tabel w programie Word 2010. Łatwo wyszukiwać, organizować i udostępniać dane za pomocą programu OneNote 2010.
  • Łatwiej pozostawać w kontakcie i współpracować. Office 2010 pozwala na wspólną pracę nad nowymi dokumentami w sieci dzięki funkcji Współtworzenia, czyli wspólnego tworzenia na przykład prac szkolnych w czasie rzeczywistym w programach Word 2010, PowerPoint 2010 i OneNote 2010 w wersji online. Gotowe prezentacje można wyświetlać rodzinie i przyjaciołom przez Internet za pomocą funkcji Emisji pokazu slajdów programu PowerPoint .
  • Pracować z programami Office, tak jak chcą. W nowej wersji Office 2010 interfejs programów można modyfikować. Użytkownik może dostosować Wstążki i funkcje na nich wyświetlane do własnych potrzeb i sposobu pracy z programami.
Pakiet Microsoft Office 2010 dla użytkowników domowych można kupić jako:
  • tradycyjną paczkę z nośnikiem, której licencja uprawnia do instalacji oprogramowania na trzech domowych komputerach;
  • Kartę klucza produktu, czyli klucz, który uaktywni wgrany Office 2010 na nowych komputerach;
  • lub razem z nowym komputerem, jako pakiet preinstalowany na nowym komputerze przez producenta, zawarty w cenie komputera.
Pakiet Microsoft Office 2010 dla użytkowników domowych i uczniów dostępny jest w sprzedaży w sieciach handlowych partnerów Microsoft. Ich pełną listę można znaleźć pod adresem www.microsoft.com/poland/office/zrob-to-najlepiej/default.aspx.

Posiadacze komputerów typu netbook bez stacji dysków również mogą zainstalować zakupiony pakiet Office 2010 pobierając oprogramowanie ze stron Microsoft i aktywując je zakupionym kluczem produktu.

Więcej informacji o pakiecie Microsoft Office 2010, można znaleźć na polskojęzycznej stronie www.office.com, którą miesięcznie odwiedza ponad 800 tysięcy osób. Pod tym adresem znajdują się wersje testowe pakietów, szereg dodatków, szkoleń i szablonów dokumentów dla programów Office, z których można korzystać przy codziennych zadaniach.

Badanie przeprowadzono w dniach 15-16 listopada. W dobrowolnej ankiecie wzięło udział kilka tysięcy użytkowników serwisów Uroda, Biznes, Facet oraz Technowinki na Onet.pl.


ostatnia zmiana: 2010-12-21
Komentarze
Polityka Prywatności