MySpace jest już dostępny w Polsce
MySpace, jeden z liderów internetowych serwisów społecznościowych, jest już dostępny w polskiej wersji testowej. Do tej pory anglojęzyczne wersje odwiedzało każdego miesiąca prawie milion polskich użytkowników.
Polska edycja ma umocnić pozycje MySpace wśród serwisów
społecznościowych posiadających największą liczbę wersji lokalnych
- poinformowali przedstawiciele właściciela serwisu. MySpace ma
takich wersji 29 i są one dostępne w 15 językach.
MySpace Polska daje przede wszystkim możliwość komunikacji między
internautami, dzielenia się muzyką czy zdjęciami.
Dzięki szerokiej gamie multimediów, które umieścić można na swoim
profilu w serwisie, szybko odkryto jego wartość promocyjną. O
swoje oficjalne profile dbają już od dawna Doda, Blog 27, cały
Myslovitz i osobno Artur Rojek, Pezet, Peja, Vader i Behemoth.
Wiele zachodnich gwiazd rozpoczęło swoją karierę od demo
zamieszczonego na MySpace.
"Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością wprowadzenia
MySpace na polski rynek. Szczególnie, że jest on bardzo
atrakcyjny, ciekawy kulturowo, a przy tym szybko się rozwija" -
mówi Izabela Pasterz, Marketing & Content Director Poland
MySpace.com.
"Wiemy, że użytkownikom zależy zarówno na dostępie do
treści lokalnych jak i światowych. Wprowadziliśmy na razie wersję
testową BETA aby mieć pewność, że dostarczamy im w pełni
zoptymalizowany, interesujący produkt, a co za tym idzie ciekawe
doświadczenia" - dodaje Pasterz.
Pełna funkcjonalność polskiej edycji ma być gotowa za kilka
miesięcy.
MySpace, założony w 2003 roku przez Toma Andersona i Chrisa
DeWolfe'a, znajduje się na piątym miejscu wśród
najpopularniejszych stron www. (PAP)
ostatnia aktualizacja: 2008-07-23