MySpace jest już dostępny w Polsce

MySpace, jeden z liderów internetowych serwisów społecznościowych, jest już dostępny w polskiej wersji testowej. Do tej pory anglojęzyczne wersje odwiedzało każdego miesiąca prawie milion polskich użytkowników.

Polska edycja ma umocnić pozycje MySpace wśród serwisów społecznościowych posiadających największą liczbę wersji lokalnych - poinformowali przedstawiciele właściciela serwisu. MySpace ma takich wersji 29 i są one dostępne w 15 językach. MySpace Polska daje przede wszystkim możliwość komunikacji między internautami, dzielenia się muzyką czy zdjęciami.

Dzięki szerokiej gamie multimediów, które umieścić można na swoim profilu w serwisie, szybko odkryto jego wartość promocyjną. O swoje oficjalne profile dbają już od dawna Doda, Blog 27, cały Myslovitz i osobno Artur Rojek, Pezet, Peja, Vader i Behemoth. Wiele zachodnich gwiazd rozpoczęło swoją karierę od demo zamieszczonego na MySpace. "Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością wprowadzenia MySpace na polski rynek. Szczególnie, że jest on bardzo atrakcyjny, ciekawy kulturowo, a przy tym szybko się rozwija" - mówi Izabela Pasterz, Marketing & Content Director Poland MySpace.com.

"Wiemy, że użytkownikom zależy zarówno na dostępie do treści lokalnych jak i światowych. Wprowadziliśmy na razie wersję testową BETA aby mieć pewność, że dostarczamy im w pełni zoptymalizowany, interesujący produkt, a co za tym idzie ciekawe doświadczenia" - dodaje Pasterz. Pełna funkcjonalność polskiej edycji ma być gotowa za kilka miesięcy. MySpace, założony w 2003 roku przez Toma Andersona i Chrisa DeWolfe'a, znajduje się na piątym miejscu wśród najpopularniejszych stron www. (PAP)

ostatnia aktualizacja: 2008-07-23
« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności