Heyah Najbardziej Wiarygodnym Reklamodawcą Roku

23 lutego, podczas uroczystej Gali zostały ogłoszone wyniki ósmej edycji konkursu Impactor 2005 na najbardziej podziwianych ludzi i firmy w mediach i reklamie.

Zwycięzcą w kategorii Najbardziej Wiarygodny Reklamodawca Roku została Heyah (PTC). Nagrodę tę przyznano „za świetne dopasowanie stylu reklam do specyfiki głównej grupy odbiorców: młodych, dynamicznych ludzi. Za umiejętne łączenie celów sprzedażowych bez nachalnych promocji cenowych z konsekwentną budową wizerunku marki.” Najlepszych wybierała Kapituła złożona z przedstawicieli środowisk biznesu, reklamy i osób publicznych o szczególnym autorytecie oraz Akademia Reklamy, której członkami są seniorzy sektora reklamowego.

Tego samego wieczoru, podczas Gali miesięcznika „Mobile Internet” wręczono Wirtualne Telefony. W piątej edycji tych nagród, w kategorii Pre-paid Roku również zwyciężyła Heyah. Nagrodę przyznano „za wprowadzenie i inicjowanie systematycznych obniżek cen połączeń i SMSów, ale też pomysłowe i zapadające w pamięć kampanie promocyjne i reklamowe.” Statuetka „Wirtualny Telefon” za najlepszy pre-paid roku powędrowała do Heyah już po raz drugi. W ubiegłym roku Redakcja "Mobile Internet" przyznała "Wirtualny Telefon" Polskiej Telefonii Cyfrowej za wprowadzenie na rynek i sukces marki Heyah.


Komentarze

Polityka Prywatności